Νέες αυξήσεις από ΑΗΚ εξετάζει η ΡΑΕΚ, εκπτώσεις για επενδύσεις εταιρειών σε πράσινη ενέργεια

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών και Προϋπολογισμού, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 05/02/2024, εξέτασε τα ακόλουθα σχέδια νόμου: 

Ο περί Προϋπολογισμού της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Κύπρου του 2024 Νόμος του 2024 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η έγκριση πληρωμής από το Ταμείο της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Κύπρου ποσού που δεν υπερβαίνει τα €5.710.717 για τη χρήση του έτους που λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2024. 

Νέες αυξήσεις από την ΑΗΚ εξετάζει η ΡΑΕΚ 

Νέες αυξήσεις υπέβαλε ενώπιον της ΡΑΕΚ για εξέταση η ΑΗΚ, οι οποίες ωστόσο είναι αρκετά μειωμένες σε σχέση με το περσινό της αίτημα, όπως ανέφερε ο Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Ενέργειας Κύπρου (ΡΑΕΚ) Ανδρέας Πουλλικκάς, κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού της ΡΑΕΚ για το 2024 στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής. 

Ο κ. Πουλλικκάς υπενθύμισε ότι η ΑΗΚ είχε υποβάλει πέρυσι αίτημα που θα επέφερε αύξηση 25% στην τελική τιμή της κιλοβοτόρας την οποία η ΡΑΕΚ είχε απορρίψει. Αυτή τη στιγμή, πρόσθεσε, έχει ενώπιον της για έλεγχο τις διατιμήσεις για το 2024, οι οποίες, ωστόσο, όπως ανέφερε, είναι αρκετά μειωμένες σε σύγκριση με πέρσι. 

Όπως αναφέρθηκε, ωστόσο, η ΑΗΚ, προσέφυγε στο δικαστήριο για την απόρριψη του αιτήματός της πέρυσι από την ΡΑΕΚ και σε περίπτωση που κερδίσει, το κόστος 25% επί της κιλοβατόρας θα κληθεί να το επωμιστεί ο καταναλωτής. 

Όσον αφορά το κόστος των θερμοκηπιακών αερίων που επηρεάζουν προς τα πάνω την τιμή του ηλεκτρισμού, ο κ. Πουλλικάς νέφερε ότι προς το παρόν υπολογίζεται στα 70 με 90 ευρώ τον τόνο, ωστόσο το κόστος θα συνεχίσει να ανεβαίνει διαρκώς μέχρι το 2030 και ανάλογα με τις ανάγκες για επενδύσεις στην πράσινη ενέργεια. Πρόσθεσε ότι υπάρχουν και προβλέψεις ότι μπορεί να ανέλθει και μέχρι 200 ευρώ τον τόνο και είπε ότι ο μόνος τρόπος να μην πληρώσει κανείς ρύπους είναι να επενδύσει στην πράσινη ενέργεια. 

Απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών ο κ. Πουλλικκάς, τάχθηκε υπέρ της φορολόγησης των απροσδόκητων κερδών λόγω αυξήσεων στην τιμή της ενέργειας, εφόσον αυτά δεν επανεπενδύονται στην πράσινη ανάπτυξη. 

Όσον αφορά στην αγορά υδρογόνου ανέφερε ότι η ΡΑΕΚ προχωρεί με το ρυθμιστικό πλαίσιο για αυτή την αγορά, όπως έχει ετοιμάσει και τα πλαίσια για το φυσικό αέριο και τις ηλεκτρικές διασυνδέσεις. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι τις στρατηγικές σε κάθε τομέα τις εκπονεί το κράτος. 

Όσον αφορά τα συστήματα αποθήκευσης για Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) ο Πρόεδρος της ΡΑΕΚ τόνισε τη σημασία τους ώστε οι ΑΠΕ να καταστούν αξιόπιστες. Μέχρι στιγμής είπε, η ΡΑΕΚ έχει αδειοδοτήσει συστήματα αποθήκευσης για περίπου 200 MW ΑΠΕ και εξέφρασε την ελπίδα αυτά να προχωρήσουν. 

Παράλληλα τόνισε την σημασία που έχει για την ΡΑΕΚ η αγορά συμβουλευτικών υπηρεσιών, που να μεταφέρουν την απαραίτητη τεχνογνωσία στο προσωπικό της ΡΑΕΚ και σημείωσε ότι η αγορά υπηρεσιών συμβούλων είναι για μια φορά και μόλις ολοκληρωθεί η εκπαίδευση του προσωπικού τερματίζεται. 

Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Οικονομικών, βουλευτής του ΔΗΚΟ Χρύσης Παντελίδης, σε δηλώσεις μετά το πέρας της συνεδρίας της Επιτροπής, ανέφερε ότι έχουν κατατεθεί από όλα τα μέλη της Επιτροπής η αγωνία και η ανησυχία τους σε σχέση με την ανάγκη να μειωθεί το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας. Πρόσθεσε ότι οι εκτιμήσεις και οι προβλέψεις δεν είναι οι καλύτερες και τόνισε την ανάγκη διείσδυσης των ΑΠΕ και να υπάρχουν επιλογές και λύσεις που θα μειώσουν το δυσβάστακτο κόστος των ρύπων και θα διευκολύνουν τα νοικοκυριά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. 

Χαιρέτισε  την κυβερνητική πρωτοβουλία για το σχέδιο Φωτοβολταϊκά για Όλους που θα αρχίσει να εφαρμόζεται τις επόμενες εβδομάδες. Σημείωσε επίσης την ανάγκη διείσδυσης συστημάτων αποθήκευσης για να γίνει μέγιστη αξιοποίηση των ΑΠΕ. 

Ερωτηθείς κατά πόσον υπάρχουν κάποιες κινήσεις στον τομέα αυτό, ανέφερε ότι γίνονται κινήσεις από πλευράς Υπουργείου, με ενθάρρυνση και στήριξη τέτοιου είδους επενδύσεων και υπενθύμισε σχετικές δηλώσεις του Υπουργού Ενέργειας . Σημείωσε ωστόσο ότι χρειάζεται να γίνουν περισσότερα. 

Ο περί Φορολογίας του Εισοδήματος (Τροποποιητικός) (Αρ. 2) Νόμος του 2023 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η παραχώρηση αυξημένης κεφαλαιουχικής έκπτωσης για κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποιούνται εντός των φορολογικών ετών 2023, 2024 και 2025 για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων, για μηχανήματα και εξοπλισμό που συνδέονται με συστήματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και με τεχνικά συστήματα βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, καθώς και για καινούργια μηχανοκίνητα ηλεκτρικά οχήματα εμπορικού τύπου, ταξί και λεωφορεία. 

Έρχονται περαιτέρω εκπτώσεις για επενδύσεις εταιρειών σε πράσινη ενέργεια  

Ξεκίνησε η συζήτηση για το νομοσχέδιο που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο στις 31 Μαΐου για φορολογικές εκπτώσεις σε κεφαλαιουχικές δαπάνες εταιρειών που έχουν ως στόχο την ενεργειακή αναβάθμιση και εξοικονόμηση ενέργειας. Οι δαπάνες θα αφορούν τα φορολογικά έτη 2023-2025. 

Συγκεκριμένα, για βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των κτηρίων παραχωρείται αυξημένη κεφαλαιουχική έκπτωση ύψους 7% αντί 3% που ίσχυε μέχρι σήμερα επί συγκεκριμένων κεφαλαιουχικών δαπανών. Όπως εξήγησε, η εκπρόσωπος του Υπουργείου Οικονομικών η απόσβεση θα γίνεται στα 14 χρόνια αντί στα 30. 

Περαιτέρω, για επένδυση σε μηχανήματα και εξοπλισμό που συνδέονται με συστήματα ΑΠΕ, καθώς και τεχνικά συστήματα βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, παραχωρείται αυξημένη κεφαλαιουχική έκπτωση ύψους 20% αντί 10% που παραχωρείται με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο, επί των κεφαλαιουχικών δαπανών. Μεταξύ αυτών είναι  θερμομόνωση σωλήνων νερού, τα συστήματα ανάκτησης θερμότητας ενέργειας , η γορά φωτοβολταϊκών συστημάτων και η αγορά μπαταριών αποθήκευσης ενέργειας. Οι επενδύσεις αυτές  θα αποσβένονται στα 5 αντί στα 10 χρόνια. 

Ακόμα για καινούργια ηλεκτρικά οχήματα εμπορικού τύπου, καθώς και ταξί και λεωφορεία, παραχωρείται αυξημένη κεφαλαιουχική έκπτωση ύψους 25% από 20% που παραχωρείται σήμερα. 

Επίσης οι δαπάνες που διενεργούνται για μελέτη ενεργειακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων, ή δαπάνες για έκδοση πιστοποιητικού εξοικονόμησης ενέργειας, εκπίπτουν του φορολογητέου εισοδήματος. 

Τα κίνητρα αυτά, σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών, σε συνδυασμό με σχέδια του Υπουργείου Ενέργειας και του Υπουργείου Μεταφορών, αναμένεται να έχουν σημαντική συνεισφορά στη μείωση των λειτουργικών δαπανών των επιχειρήσεων βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, αλλά και στους στόχους της Κύπρου για την πράσινη ενέργεια. 

Εκ μέρους ενδιαφερόμενων μερών εκφράστηκε η εισήγηση να συμπεριληφθούν στις εκπτώσεις και οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Υπήρξε επίσης εισήγηση τα κίνητρα να ξεκινούν από το 2024 και να καταλήξουν στο 2026. 

Η δημοσιονομική επίπτωση του μέτρου, αναμένεται να ανέλθει στις 600 χιλιάδες ευρώ. 

Ο βουλευτής της ΕΔΕΚ Ηλίας Μυριάνθους χαιρέτισε το σχέδιο για φορολογικές εκπτώσεις σε επιχειρήσεις που δίνουν ώθηση στους στόχους για την πράσινη μετάβαση. Εισηγήθηκε παράλληλα τα κίνητρα αυτά για την ηλεκτροκίνηση να επεκταθούν και στα ιδιωτικά σαλούν αυτοκίνητα εκτός από τα εμπορικά κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις. 

Ανέφερε ακόμα ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα δεν έχουν οποιαδήποτε επιπρόσθετη κατανάλωση ενέργειας, άρα δεν θα επιστρέφεται οποιοδήποτε άλλο ποσό ως έκπτωση στα έξοδα. Είπε επίσης ότι εξέφρασε τις θέσεις του και στον Υπουργό Συγκοινωνιών που τις προσέγγισε θετικά και ζήτησε διαβούλευση με το ΥΠΟΙΚ. Παράλληλα, είπε ότι και με βάση άλλες εισηγήσεις που έγιναν αναμένουν κάποια διαφοροποίηση του νομοσχεδίου από πλευράς Υπουργείου. 

Συναφείς δημοσιεύσεις στα ΜΕ: 

Stockwatch: Πόσο θα κοστίσει η ενεργειακή αναβάθμιση εταιρειών 

Stockwatch: Φοροελαφρύνσεις για ενεργειακή αναβάθμιση εταιρειών 

Ο περί Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Εργασιών και Άλλων Συναφών Θεμάτων (Τροποποιητικός) Νόμος του 2023 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η ίδρυση και λειτουργία Εγγυητικού Ταμείου Ασφαλίσματος για την προστασία και αποζημίωση των αντισυμβαλλομένων και των δικαιούχων ασφαλίσματος, σε περίπτωση εκκαθάρισης ασφαλιστικής επιχείρησης, η οποία ασκεί εργασίες ασφάλισης Ζωής. 

Η Επιτροπή προχώρησε στο στάδιο της κατ’ άρθρον συζήτησης και αποφάσισε όπως επανεξετάσει το νομοσχέδιο σε επόμενη συνεδρία. 

Συναφείς δημοσιεύσεις στα ΜΕ: 

Stockwatch: Προς δημιουργία εγγυητικού ταμείου για ασφάλειες ζωής 

Ο περί Φορολογίας του Εισοδήματος (Τροποποιητικός) (Αρ. 3) Νόμος του 2023 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η τροποποίηση του περί Φορολογίας του Εισοδήματος Νόμου, με τη διαγραφή του εδαφίου (17) του άρθρου 8 αυτού, το οποίο είναι ανενεργό από το έτος 2002 και δεν εξυπηρετεί οποιαδήποτε στοχευμένη πολιτική του κράτους. 

Η Επιτροπή προχώρησε στο στάδιο της κατ’ άρθρον συζήτησης και αποφάσισε όπως επανεξετάσει το νομοσχέδιο σε επόμενη συνεδρία. 

Οι περί Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (Γενικοί) (Τροποποιητικοί) (Αρ. 4) και Συναφείς Κανονισμοί του 2023 

Η Επιτροπή εξέτασε τους πιο πάνω κανονισμούς σκοπός των οποίων είναι η συμμόρφωση με σχετική προειδοποιητική επιστολή και η εναρμόνιση με τις διατάξεις της Οδηγίας 2017/2455. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με την προειδοποιητική επιστολή παράβασης με αριθμό EU PILOT (2023) 10475 που αποστάληκε στην Κυπριακή Δημοκρατία, οι διατάξεις του άρθρου 220 παράγραφος 1 σημείο (2) της τροποποιημένης Οδηγίας ΦΠΑ (Άρθρο 2 σημείο (10) της Οδηγίας 2017/2455) και άρθρο 369κγ της τροποποιημένης Οδηγίας ΦΠΑ (άρθρο 2 σημείο (30) της Οδηγίας 2017/2455), δεν έχουν ενσωματωθεί ορθά στο εθνικό δίκαιο.

Συγκεκριμένα στην επιστολή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εντοπίζει ότι οι διατάξεις του άρθρου 220 παράγραφος 1 σημείο (2) της τροποποιημένης Οδηγίας ΦΠΑ (Άρθρο 2 σημείο (10) της Οδηγίας 2017/2455), δεν έχουν ενσωματωθεί ορθά, διότι όπως αναφέρεται στην προειδοποιητική επιστολή παράβασης, στην ΚΔΠ 501/2021, που εκδόθηκε δυνάμει του άρθρου 42ΣΤ της περί ΦΠΑ νομοθεσίας, δεν υπάρχει καμία αναφορά στην απαλλαγή των υποκειμένων στο φόρο που χρησιμοποιούν το «Ενωσιακό Καθεστώς» Μονοαπευθυντικής Θυρίδας από την υποχρέωση για την έκδοση τιμολογίου. Προς τούτο ζήτησαν να περιληφθεί ρητή πρόνοια που να προβλέπει την απαλλαγή από την υποχρέωση έκδοσης τιμολογίου και κατά προτίμηση στην ΚΔΠ 501/2021. 

Η δεύτερη παρατήρηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην επιστολή παράβασης της αφορά το άρθρο 369κγ της τροποποιημένης Οδηγίας ΦΠΑ (Άρθρο 2 σημείο (30) της Οδηγίας 2017/2455), και την υποχρέωση υιοθέτησης διάταξης που να προβλέπει ότι η επιστροφή ΦΠΑ σε υποκείμενους στο φόρο για αγαθά ή υπηρεσίες που αγοράζουν στη Δημοκρατία και οι οποίοι χρησιμοποιούν το «Ενωσιακό Καθεστώς» Μονοαπευθυντικής Θυρίδας με βάση τις διατάξεις της Οδηγίας 86/560/ΕΟΚ, θα πρέπει να υφίσταται χωρίς ύπαρξη αμοιβαίων διευθετήσεων από την χώρα στην οποία ανήκουν.  

Η Επιτροπή προχώρησε στο στάδιο της κατ’ άρθρον συζήτησης και αποφάσισε όπως επανεξετάσει τους κανονισμούς σε επόμενη συνεδρία. 

Οι περί Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (Επιστροφές Φόρου σε Πρόσωπα Εγκατεστημένα σε Κράτη Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Τροποποιητικοί) Κανονισμοί του 2022 

Η Επιτροπή εξέτασε τους πιο πάνω κανονισμούς σκοπός των οποίων είναι η παροχή δικαιώματος υποβολής ένστασης από αιτητή, στην περίπτωση διαφωνίας με απόφαση του Εφόρου για απόρριψη, στο σύνολο ή εν μέρει, αίτησής του για επιστροφή ΦΠΑ.  

Η Επιτροπή προχώρησε στο στάδιο της διαβούλευσης επί τροπολογιών βουλευτών. και αποφάσισε όπως επανεξετάσει τους κανονισμούς σε επόμενη συνεδρία. 

Ο περί Προϋπολογισμού της Αρχής Λιμένων Κύπρου του 2024 Νόμος του 2024 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η έγκριση πληρωμής από το Ταμείο της Αρχής Λιμένων Κύπρου ποσού ύψους €34.407.606 για τη χρήση του έτους που λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2024. 

Η Επιτροπή αποφάσισε την προώθηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια του σώματος προς ψήφιση. 

Συναφείς δημοσιεύσεις στα ΜΕ:

Stockwatch: Αύξηση 50% στις ταρίφες λιμανιού Λεμεσού σε δύο χρόνια

Ο περί Προϋπολογισμού του Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Κύπρου του 2024 Νόμος του 2024 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η έγκριση παροχής στον Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Κύπρου κονδυλίων ύψους €15.471.000 για τη χρήση του έτους που λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2024. 

Η Επιτροπή αποφάσισε την προώθηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια του σώματος προς ψήφιση. 

Ο περί Προϋπολογισμού του Κυπριακού Οργανισμού Αναπτύξεως Γης του 2024 Νόμος του 2024 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η έγκριση πληρωμής από το Ταμείο του Κυπριακού Οργανισμού Αναπτύξεως Γης ποσού που δεν υπερβαίνει τα €28.175.374 για τη χρήση του έτους που λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2024. 

Η Επιτροπή αποφάσισε την προώθηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια του σώματος προς ψήφιση. 

Ο περί Προϋπολογισμού του Ενιαίου Φορέα Εξώδικης Επίλυσης Διαφορών Χρηματοοικονομικής Φύσης του 2024 Νόμος του 2024 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η έγκριση πληρωμής από το Ταμείο του Ενιαίου Φορέα Εξώδικης Επίλυσης Διαφορών Χρηματοοικονομικής Φύσης ποσού ύψους €1.154.722 για τη χρήση του έτους που λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2024.   

Η Επιτροπή αποφάσισε την προώθηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια του σώματος προς ψήφιση. 

Ο περί Δημόσιας Υπηρεσίας (Τροποποιητικός) (Αρ. 6) Νόμος του 2022 

Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η τροποποίηση του βασικού νόμου έτσι ώστε:  

(α) ο όρος «αρμόδια αρχή» για σκοπούς διερεύνησης πειθαρχικών παραπτωμάτων μελών εναλλάξιμου προσωπικού ή υπαλλήλων που υπηρετούν με απόσπαση βάσει του βασικού νόμου, να σημαίνει το Υπουργείο, Υφυπουργείο ή Ανεξάρτητο Γραφείο ή Υπηρεσία, όπου ο υπάλληλος υπηρετεί και  

(β) να παρέχεται η δυνατότητα στην αρμόδια αρχή να μεταβιβάσει οποιαδήποτε από τις εξουσίες της σε οποιοδήποτε λειτουργό είναι ανωτέρου βαθμού από τον ενδιαφερόμενο υπάλληλο.  

Η Επιτροπή αποφάσισε την προώθηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια του σώματος προς ψήφιση. 

Ο περί Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (Τροποποιητικός) (Αρ. 7) Νόμος και Συναφείς Κανονισμοί του 2023 

Η Επιτροπή εξέτασε τα πιο πάνω σχέδια νόμου σκοπός των οποίων είναι η εναρμόνιση με την Οδηγία (ΕΕ) 2020/284 του Συμβουλίου, της 18ης Φεβρουαρίου του 2020, για την τροποποίηση της Οδηγίας 2006/112/ΕΚ όσον αφορά τη θέσπιση ορισμένων απαιτήσεων για τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών. 

Η Επιτροπή αποφάσισε την προώθηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια του σώματος προς ψήφιση. 

Αποδεσμεύσεις κονδυλίων 

Η Επιτροπή εξέτασε την αποδέσμευση κονδυλίων προς τη Νομική Υπηρεσία, την Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας και την Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας. 

Nomoplatform-ΚΥΠΕ

Δείτε Περισσότερα

Παιδείας

Θετικό το ΥΠΑΝ στην υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση από τα 4 έτη, διαμαρτύρεται ο ΣΙΠΕΚ

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 27/02/2024, εξέτασε τα ακόλουθα σχέδια νόμου: Ο περί Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης (Υποχρεωτική Φοίτηση και Παροχή Δωρεάν Παιδείας) (Τροποποιητικός) Νόμος του 2024 Η Επιτροπή εξέτασε το πιο πάνω νομοσχέδιο σκοπός του οποίου είναι η τροποποίηση του περί Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης (Υποχρεωτική Φοίτηση

Εργασίας

Υπάρχει βούληση για νέα νομοθεσία για άτομα με αναπηρία, ψηφίζεται η αύξηση της άδειας μητρότητας

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 27/02/2024, πραγματοποίησε συνάντηση με την Υφυπουργό Κοινωνικής Πρόνοιας για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων σε θέματα της αρμοδιότητας της Επιτροπής. Στο πλαίσιο της συνάντησης, η Επιτροπή συζήτησε το ακόλουθο θέμα:  Θέσπιση ειδικής νομοθεσίας για τα άτομα με αναπηρίες  Η Επιτροπή συζήτησε το