Ο πιο εύκολος τρόπος επίλυσης του προβλήματος της ανεπαρκούς εξυπηρέτησης των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες, είναι η μηχανογράφηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τόνισε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών και βουλευτής ΔΗΣΥ κ. Δημήτρης Δημητρίου.
Ο κ. Δημητρίου, μετά το πέρας της συνεδρίας επεσήμανε τα ακόλουθα:
- Είδαμε σήμερα στην Επιτροπή Θεσμών, Αξιών και Επιτρόπου Διοικήσεως με τη διαδικασία του αυτεπάγγελτου θέματος, κάποιες παραμέτρους, κάποιες παραγράφους της έκθεσης της Επιτρόπου Διοικήσεως του 2019 που έχουν να κάνουν με το πως οι πολίτες εξυπηρετούνται ή υλοποιούνται τα αιτήματα τους από τις υπηρεσίες του Δημοσίου. Επικεντρωθήκαμε σωστά ή λανθασμένα, στο τμήμα κτηματολογίου όπου γίνεται ειδική αναφορά στην έκθεση της Επιτρόπου το 2019 και στο Υπουργείο Εργασίας.
- Υπάρχουν ζητήματα και το γνωρίζουμε, υπάρχει κενό στον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι πολίτες. Δεν είναι σημερινή διαπίστωση και δεν θα λυθεί αύριο. Καταλήξαμε ότι, το προφανές, ότι ο καταλληλότερος τρόπος και ο πιο εύκολος τρόπος να λυθεί είναι η μηχανογράφηση και μας εξήγησε σε συνέχεια μάλιστα και της χθεσινής συνεδρίασης της Επιτροπής Εργασίας ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου πως έχουν μπει σε στάδιο μηχανογράφησης όλα τα επιδόματα του Υπουργείου του. Στο δε κτηματολόγιο υπάρχουν πέραν των 100.000 ανοικτών ζητημάτων, ανοιχτών αιτημάτων ενώπιον του κτηματολογίου.
- Κατανοούμε βεβαίως τη δυσκολία σε κάποια από αυτά αλλά οι χρόνοι υλοποίησης, οι χρόνοι αποπεράτωσης είναι πολλές φορές αδικαιολόγητοι. Όπως επίσης είναι αδικαιολόγητη και η έλλειψη ανταπόκρισης προς τους πολίτες από τα τμήματα του δημοσίου και μέχρι να φτάσουμε στο στάδιο της πλήρους μηχανογράφησης όπου πολύ πιθανόν τα τηλεφωνικά κέντρα να είναι και αχρείαστα. Οφείλουμε να βρούμε τους τρόπους να παίρνουν οι πολίτες μια απάντηση και είμαστε σίγουροι πως και η θέληση τόσο του Υφυπουργού Καινοτομίας όπως την εξέφρασε και δημοσίως αλλά και χθες στην επιτροπή εργασίας όσο και των συναρμόδιων Υπουργών, είναι τέτοια που άμεσα θα έχουμε απαντήσεις και θα έχουμε και λύσεις.