Τιμητικό επίδομα σε παθόντες πολέμου, βιωματικό μαθητικό εργαστήριο «Δώστε μας πίσω την ψυχή μας»

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Προσφύγων, Εγκλωβισμένων, Αγνοουμένων και Παθόντων, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 05/03/2024, συζήτησε το ακόλουθο θέμα: 

Προβλήματα στην καταβολή του τιμητικού επιδόματος σε παθόντες πολέμου 

Η Επιτροπή συζήτησε το πιο πάνω θέμα μέσω του οποίου εξετάστηκαν τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην καταβολή του ετήσιου και μηνιαίου τιμητικού επιδόματος που αφορά παθόντες πολέμου.  

«Δώστε μας πίσω την ψυχή μας» 

Επιπρόσθετα, η Επιτροπή πραγματοποίησε συνάντηση με μαθητές του Λυκείου Κοκκινοχωρίων Φώτη Πίττα, οι οποίοι προέβησαν σε παρουσίαση του βιωματικού μαθητικού εργαστηρίου με θέμα «Δώστε μας πίσω την ψυχή μας».  

Στην παρουσία και της Υπουργού Παιδείας Αθηνάς Μιχαηλίδου, οι μαθητές παρουσίασαν θεατρικό δρώμενο, ύστερα από έρευνα που έκαναν, συλλέγοντας μαρτυρίες από παθόντες του 1974. Το Βιωματικό Μαθητικό Εργαστήριο περιλάμβανε τραγούδια, ποιήματα και τσιατιστά. 

Η Υπουργός Παιδείας, ο Πρόεδρος της Επιτροπής, βουλευτής του ΑΚΕΛ Νίκος Κέττηρος και τα μέλη της Επιτροπή, επαίνεσαν την προσπάθεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών και τους συνεχάρησαν για το αποτέλεσμα. 

Nomoplatform-ΚΥΠΕ 

Δείτε Περισσότερα

Θεσμών

Λύσεις πρόσβασης στο ψηφιακό κράτος για όσους δυσκολεύονται

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Θεσμών, Αξιών και Επιτρόπου Διοικήσεως, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 17/04/2024, συζήτησε το ακόλουθο θέμα: Μη υλοποίηση εισηγήσεων Επιτρόπου Διοικήσεως από τις κρατικές υπηρεσίες Η Επιτροπή συζήτησε το πιο πάνω θέμα μέσω του οποίου εξετάστηκε η μη υλοποίηση των εισηγήσεων της Επιτρόπου Διοικήσεως και Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων από τις κρατικές υπηρεσίες,

Παιδείας

420 μαθητές σε θεραπευτικά προγράμματα για ναρκωτικά, πιεστικά χρονοδιαγράμματα για προϋπολογισμό ΤΕΠΑΚ

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 17/04/2024, συζήτησε το ακόλουθο θέμα: Παραβατικότητα και εγκληματικές ενέργειες στα σχολεία Η Επιτροπή συζήτησε το πιο πάνω θέμα μέσω του οποίου εξετάστηκε η παραβατικότητα και οι εγκληματικές ενέργειες στα σχολεία, καθώς και η απουσία στήριξης θυτών και θυμάτων. 420 μαθητές σε θεραπευτικά προγράμματα