Ολομέλεια της Βουλής: Οριστική αναβολή των δημοτικών εκλογών για το 2024

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Την οριστική αναβολή των δημοτικών εκλογών ενέκρινε η Ολομέλεια της Βουλής των Αντιπροσώπων με 37 ψήφους υπέρ (ΔΗΣΥ, ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, ΔΗΠΑ), 7 ψήφους κατά (ΕΛΑΜ, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ) και 3 αποχές (ΕΔΕΚ).

Η Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, υπερψήφισε υπό την μορφή του κατ’ επείγοντος τα νομοσχέδια που προνοούν την αναβολή των δημοτικών εκλογών και την παράταση της θητείας των υφιστάμενων αξιωματούχων καθώς επίσης και το εναρμονιστικό νομοσχέδιο περί της Εμπορικής Αλιείας του 2021. Επιπρόσθετα, η Βουλή υπερψήφισε τον περί της Αρχής Λιμένων Κύπρου (Τροποποιητικός) Νόμος του 2021 και ενέκρινε μια σειρά καταλόγων για νέες θέσεις εισδοχής στη δημόσια υπηρεσία.

Στη συνεδρία, μεταξύ άλλων, έγινε κατάθεση και παραπομπή στις αρμόδιες επιτροπές νομοσχεδίων και προτάσεων νόμου όπως ο περί επικίνδυνων Μολυσματικών Ασθενειών Νόμος του 2021, ο περί Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτων Αναγκών (Τροποποιητικός) Νόμος του 2021, ο περί Συμπληρωματικού Προϋπολογισμού Νόμος, οι περί ΦΠΑ κ.α..

Δείτε Περισσότερα

Θεσμών

Λύσεις πρόσβασης στο ψηφιακό κράτος για όσους δυσκολεύονται

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Θεσμών, Αξιών και Επιτρόπου Διοικήσεως, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 17/04/2024, συζήτησε το ακόλουθο θέμα: Μη υλοποίηση εισηγήσεων Επιτρόπου Διοικήσεως από τις κρατικές υπηρεσίες Η Επιτροπή συζήτησε το πιο πάνω θέμα μέσω του οποίου εξετάστηκε η μη υλοποίηση των εισηγήσεων της Επιτρόπου Διοικήσεως και Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων από τις κρατικές υπηρεσίες,

Παιδείας

420 μαθητές σε θεραπευτικά προγράμματα για ναρκωτικά, πιεστικά χρονοδιαγράμματα για προϋπολογισμό ΤΕΠΑΚ

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 17/04/2024, συζήτησε το ακόλουθο θέμα: Παραβατικότητα και εγκληματικές ενέργειες στα σχολεία Η Επιτροπή συζήτησε το πιο πάνω θέμα μέσω του οποίου εξετάστηκε η παραβατικότητα και οι εγκληματικές ενέργειες στα σχολεία, καθώς και η απουσία στήριξης θυτών και θυμάτων. 420 μαθητές σε θεραπευτικά προγράμματα