Επιτροπή Ενέργειας: Άρση πώλησης κηροζίνης, ενώπιον Ολομέλειας glamping και επισκέψιμα αγροκτήματα

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 29/11/2022, συζήτησε το ακόλουθο θέμα: 

Απαγόρευση πώλησης κηροζίνης μέσω χρηματοδέκτη  

Η Επιτροπή συζήτησε το πιο πάνω θέμα μέσω του οποίου εξετάστηκε η απαγόρευση πώλησης κηροζίνης μέσω χρηματοδέκτη από τα πρατήρια καυσίμων, κατά τις ώρες που είναι κλειστά. 

Πιλοτική άρση απαγόρευσης της πώλησης κηροζίνης μέσω αυτόματων χρηματοδεκτών, ζητά η Βουλή

Την πιλοτική άρση της απαγόρευσης πώλησης κιροζίνης μέσω χρηματοδέκτη σε ώρες που τα πρατήρια καυσίμων είναι κλειστά, ζήτησε η Επιτροπή Ενέργειας από το Τμήμα Τελωνείων και το Υπουργείο Εμπορίου, με τους πρατηριούχους και τις εταιρείες πώλησης καυσίμων να εκφράζουν τη σύμφωνη γνώμη τους. Το ζήτημα αναδείχθηκε λόγω των προβλημάτων προμήθειας που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές, ιδίως οι ευάλωτες ομάδες που επιλέγουν οικονομική θέρμανση, ενώ μείωση στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης αναμένεται στις αρχές Δεκεμβρίου.

Μετά τις επιφυλάξεις που εκφράστηκαν, από πλευράς των κρατικών υπηρεσιών, λόγω του μεγάλου ρίσκου φοροδιαφυγής, από τη νόθευση του πετρελαίου κίνησης με κηροζίνη, τα μέλη της Επιτροπής υπέδειξαν ότι η νόθευση καυσίμων είναι δυνατή, είτε αυτή πωλείται κατά τις ώρες λειτουργίας των πρατηρίων, είτε πωλείται από τους αυτόματους χρηματοδέκτες. Γι’ αυτό αναδείχθηκε και η ανάγκη για πιο εντατικούς δειγματοληπτικούς ελέγχους, προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσο γίνεται χρήση νοθευμένων καυσίμων.

Ο εκπρόσωπος του Τμήματος Τελωνείων ανέφερε ότι η καταγραφή αύξησης σε πωλήσεις κηροζίνης είναι ένας παράγοντας που ενισχύει τις επιφυλάξεις τους, ενώ ο εκπρόσωπος της Υπηρεσίας Προστασίας των καταναλωτών πρόσθεσε ότι, αν και η νόθευση των καυσίμων δεν αποτρέπεται πλήρως με την απαγόρευση πώλησης κηροζίνης από αυτόματους χρηματοδέκτες, παρ’ όλ’ αυτά η άρση της αφήνει ακόμα ένα μικρό παράθυρο για όσους επιχειρούν τη νόθευση των καυσίμων.

Από πλευράς των μελών της Επιτροπής διατυπώθηκε η εισήγηση για πιλοτική εφαρμογή της άρσης της απαγόρευσης για τους χειμερινούς μήνες του 2023, κάτι το οποίο ζητήθηκε να εξετάσουν οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες. Οι αρμόδιες αρχές, αναμένεται να επανέλθουν μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου για το κατά πόσο θα προχωρήσουν ή όχι στην άρση της απαγόρευσης.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής και Βουλευτής του ΔΗΣΥ, Κυριάκος Χατζηγιάννη, τόνισε κατά τη συνεδρίαση ότι η Βουλή έχει θεσπίσει «πανίσχυρη νομοθεσία για τους ποιοτικούς ελέγχους καυσίμων» και κάλεσε τις αρμόδιες υπηρεσίες να την αξιοποιήσουν, προκειμένου να πατάξουν τα φαινόμενα νόθευσης καυσίμων. Πρόσθεσε, δε ότι η ανάμιξη των καυσίμων μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή. «Είναι καθαρά υποκρισία να λέμε ότι δεν πρέπει να πωλείται μέσω χρηματοδεκτών η κηροζίνη, για να μην υπάρχει φοροδιαφυγή, που έτσι κι αλλιώς είναι στο πλαίσιο του εφικτού να συμβεί», ανέφερε σε δηλώσεις του μετά τη συνεδρίαση, ο κ. Χατζηγιάννη, ενώ σημείωσε ότι η άρση της απαγόρευσης θα υποβοηθήσει την κάλυψη αναγκών ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού.

Συνέχισε λέγοντας ότι, αν η εμπειρία από την πιλοτική εφαρμογή της άρσης απαγόρευσης είναι προβληματική, θα εξεταστεί εκ νέου με ποια μέσα μπορεί να παταχθεί η ενδεχόμενη φοροδιαφυγή, επισημαίνοντας ότι «a priori δεν μπορούμε να πούμε ότι θα σημειωθεί μεγαλύτερη φοροδιαφυγή, από αυτή που ήδη υπάρχει». Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τη διεξαγωγή των ελέγχων για νοθευμένα καύσιμα, μέσω του υπάρχοντος νομικού πλαισίου, είπε ότι η Επιτροπή έχει εισάγει ενίσχυση των κριτηρίων ελέγχου ποιότητας των καυσίμων, δίνοντας την ευχέρεια στην εκτελεστική εξουσία να καθορίζει με διάταγμα τις προδιαγραφές χρωματισμού τους, ώστε μέσα από τους δικούς της ελέγχους, να διαπιστώνεται κατά πόσο ανταποκρίνονται στα κριτήρια.

«Ζητήσαμε κατ’ επανάληψη εξηγήσεις για την εφαρμογή αυτής της νομοθεσίας, αλλά ακόμα δεν έχουμε δει την έκδοση ειδικού κανονισμού, που να καθορίζει τις προδιαγραφές του χρωματιστή», είπε και κατέληξε ότι «κάποια στιγμή, θα πρέπει η εκτελεστική εξουσία να εφαρμόσει τη νομοθεσία ολοκληρωμένα».

Ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Κώστας Κώστα, πρότεινε κατά τη συνεδρίαση να αξιοποιηθεί η πιλοτική εφαρμογή της άρσης της απαγόρευσης, προκειμένου να εξεταστεί κατά πόσο προκύπτουν προβλήματα από αυτή.

Ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ, Χρύσης Παντελίδης, συνυπέγραψε την άποψη ότι η αλλοίωση καυσίμων μπορεί να γίνει κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και κάλεσε τις αρμόδιες αρχές να στρέψουν την προσοχή τους στην προμήθεια καυσίμων από τα κατεχόμενα, εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα.

Σε δηλώσεις μετά τη συνεδρίαση, ο Βουλευτής της ΔΗΠΑ, Μιχάλης Γιακουμή, με εισήγηση του οποίου τέθηκε το ζήτημα στην Επιτροπή, τόνισε ότι οι περιορισμοί στην πώληση κηροζίνης, προκαλούν μεγάλα προβλήματα κυρίως σε άτομα τρίτης ηλικίας, άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μεγάλο μέρος του προσφυγικού κόσμου, καθώς χρησιμοποιούν παλαιότερης τεχνολογίας συσκευές θέρμανσης, οι οποίες λειτουργούν με κηροζίνη.

«Η ανάγκη για απελευθέρωση της πώλησης κηροζίνης μέσω χρηματοδέκτη προκύπτει και από τις αυξημένες τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος, αλλά και γενικότερα από τις αυξημένες τιμές των καυσίμων», σημείωσε ο κ. Γιακουμή και, εκφράζοντας κατανόηση στην ανησυχία του Τμήματος Τελωνείου για ζητήματα φοροδιαφυγής, πρόσθεσε ότι η εισήγηση να λειτουργήσουν οι χρηματοδέκτες των πρατηρίων για διάθεση κηροζίνης έστω πιλοτικά για τους χειμερινούς μήνες, αποτελεί ένα βήμα προς την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

«Στόχος μας είναι η υποστήριξη των ευάλωτων συμπολιτών μας, έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν με κάθε δυνατό και νόμιμο τρόπο την ακρίβεια, αλλά και να ανταπεξέλθουν στους κρύους μήνες του χειμώνα», είπε, ενώ απαντώντας σε ερώτηση σημείωσε ότι αν το ζήτημα δε διευθετηθεί, η παράταξή του προτίθεται να καταθέσει σχετική πρόταση νόμου.

Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο Χριστόδουλος Χριστοδούλου, Γραμματέας Παγκύπριου Συνδέσμου Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων ανέφερε ότι οι χρηματοδέκτες πρέπει να ανοίξουν και για την κηροζίνη, γιατί υπάρχει πρόβλημα τα Σαββατοκύριακα και τις νυχτερινές ώρες, ιδίως για ηλικιωμένους καταναλωτές, οι οποίοι περιμένουν από τα παιδιά τους να τους προμηθεύσουν με καύσιμο, αφού τελειώσουν από τις εργασίες τους.

Αναφερόμενος στις ανησυχίες του Τμήματος Τελωνείων για το ενδεχόμενο φοροδιαφυγής από τη νόθευση καυσίμων κίνησης με κηροζίνη, είπε ότι είναι πολύ μικρό το ποσό που μπορεί να χαθεί, λόγω της μικρής ποσότητας κηροζίνης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οχήματα. Εξάλλου, όπως είπε, η νόθευση των καυσίμων κίνησης μπορεί να γίνει και με την προμήθεια κηροζίνης κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν είναι ανοιχτά τα πρατήρια. «Οποιοσδήποτε μπορεί να γεμίσει ένα μπιτόνι, να πάει στο σπίτι του και να το αδειάσει στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου, χωρίς να τον δει κανείς», εξήγησε. Πρόσθεσε, άλλωστε, ότι η χρήση κηροζίνης ως καύσιμο κίνησης, μπορεί να προκαλέσει σοβαρά μηχανικά προβλήματα.

Αναμένονται μειώσεις στο πετρέλαιο θέρμανσης, μετά τις μειώσεις στα καύσιμα κίνησης

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τις πωλήσεις καυσίμων το τελευταίο διάστημα, ο κ. Χριστοδούλου είπε ότι παρατηρήθηκε μείωση, καθώς οι τιμές είναι υψηλές και ο κόσμος προσέχει τις κινήσεις του, όπως ανέφερε. Πρόσθεσε, δε, ότι παρατηρείται συνέχεια απώλεια λίτρων, λόγω προμήθειας καυσίμων και από τα κατεχόμενα, πράγμα για το οποίο οι πρατηριούχοι έχουν προχωρήσει και σε καταγγελίες προς την ΕΕ.

«Σήμερα εφαρμόστηκε μείωση στην τιμή της βενζίνης 95 και 98 οκτανίων, καθώς και στο πετρέλαιο κίνησης», πρόσθεσε ο κ. Χριστοδούλου, σημειώνοντας ότι στο πετρέλαιο θέρμανσης, που απασχολεί περισσότερο τους καταναλωτές αυτή την περίοδο, δεν υπάρχουν ακόμα μειώσεις. «Αναμένονται μειώσεις και στο πετρέλαιο θέρμανσης μέσα στην επόμενη εβδομάδα, με την άφιξη νέων φορτίων», κατέληξε.

Συναφείς δημοσιεύσεις στα ΜΜΕ: 

Stockwatch: Κηροζίνη μέσω χρηματοδέκτη από τα πρατήρια 

Επιπρόσθετα, η Επιτροπή εξέτασε τα ακόλουθα σχέδια νόμου: 

Ο περί της Ρύθμισης της Ίδρυσης και Λειτουργίας Ξενοδοχείων και Τουριστικών Καταλυμάτων (Τροποποιητικός) (Αρ. 5) Νόμος του 2022 και συναφείς Κανονισμοί 

Ο περί της Ίδρυσης και Λειτουργίας Επισκέψιμων Αγροκτημάτων Νόμος του 2022 

Η Επιτροπή εξέτασε τα πιο πάνω σχέδια νόμου σκοπός των οποίων είναι: 

(α) ο εκσυγχρονισμός των προνοιών που ρυθμίζουν την δημιουργία και την λειτουργία των τουριστικών κατασκηνώσεων, οι οποίες θα κατατάσσονται στις τάξεις πολυτελείας, Α, Β και άνευ τάξης, κατά τον ίδιο τρόπο με άλλες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων 

(β) η εισαγωγή νέων διατάξεων για ρύθμιση των θεμάτων που σχετίζονται με την δημιουργία και την λειτουργία των «κατασκηνώσεων πολυτελείας “Glamping”» ως νέας κατηγορίας τουριστικού καταλύματος, 

(γ) η θέσπιση νομοθεσίας για τη ρύθμιση της ίδρυσης και λειτουργίας επισκέψιμων αγροκτημάτων, 

(δ) ο καθορισμός του πλαισίου αδειοδότησης και δημιουργίας μητρώου για την εγγραφή επισκέψιμων αγροκτημάτων, το οποίο θα τηρείται από το Υφυπουργείο Τουρισμού και 

(ε) η κατηγοριοποίηση των εν λόγω αγροκτημάτων σε θεματικές ενότητες πρόσθετα της κύριας αγροτικής, κτηνοτροφικής και αλιευτικής δραστηριότητας, την δυνατότητα ανάπτυξης σε αυτά υποδομών διαμονής και διανυκτέρευσης, υποδομών εστίασης και αναψυχής καθώς και υποδομών για παροχή εκπαίδευσης σε ενδιαφερομένους. 

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Κυριάκος Χατζηγιάννης, σε δηλώσεις του μετά τη συνεδρίαση εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ολοκλήρωση της συζήτησης των πιο πανω νομοθετικών κειμένων που οδηγούνται στην Ολομέλεια. 

Ως προς την πρόταση νόμου που κατέθεσε ο Αβέρωφ Νεοφύτου, είπε ότι αυτή «δίνει πρόσθετη αξία, δυνατότητες και ικανότητες δημιουργία στην εθνική οικονομία», με ένα νομικό πλαίσιο «μέσα από το οποίο μπορεί να υπάρξει οικονομική ανάπτυξη στις αγροτικές, κτηνοτροφικές και γεωργικές μονάδες, συμπληρώνοντας το εισόδημά τους με πρόσθετες δυνατότητες». 

«Θέλουμε να δημιουργήσουμε εισόδημα στον Κύπριο πολίτη, όχι να προβάλλουμε προσκόμματα που οδηγούν σε μία θλιβερή και μίζερη κατάσταση διάφορους τομείς της οικονομίας και δη τον τουριστικό ή τον γεωργικό», τόνισε ο κ. Χατζηγιάννη και πρόσθεσε ότι η πρόταση νόμου είναι και σύγχρονη και ολοκληρωμένη και ότι όλες οι υπηρεσίες συμφώνησαν σε ένα διαμορφωμένο κείμενο. 

«Όσοι θέλουν να το σταματήσουν ή να παρεμποδίσουν την ψήφιση της πρότασης νόμου, θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να δώσουν απάντηση στους Κύπριους πολίτες και επιχειρηματίες, στον Κύπριο δημιουργό που έχει δυνατότητες και ανάγκες να επεκτείνει τις επαγγελματικές του δραστηριότητες, γιατί στερούν από τον τόπο δυνατότητες δημιουργίας και αύξησης του ΑΕΠ», κατέληξε. 

Όσον αφορά το νομοσχέδιο του Υφυπουργείου Τουρισμού για το Glamping, σημείωσε ότι «είναι μία καινοτομία που χρειάζεται η οικονομία, όχι μόνο για συμπλήρωση του τουριστικού προϊόντος, αλλά και στο πλαίσιο του διεθνούς ανταγωνισμού της τουριστικής υπηρεσίας» και πρόσθεσε ότι, αν η Κύπρος διατηρήσει την τουριστική της δραστηριότητα στα κλασικά πλαίσια, «ο τουρισμός είναι καταδικασμένος να πεθάνει σε λίγα χρόνια από σήμερα» 

«Το νομοσχέδιο που έχει έρθει από το Υφυπουργείο Τουρισμού, ενισχύει και συμπληρώνει μέσα από το νομικό πλαίσιο, τη δυνατότητα δημιουργίας κατασκηνώσεων, ώστε να συμπληρώνεται το τουριστικό προϊόν», είπε και εξέφρασε την ικανοποίησή του, γιατί ο τουριστικός τομέας έχει φτάσει σε ανταγωνιστικό επίπεδο. 

«Απεύχομαι κάποιοι να βρουν προσκόμματα που θα παρεμποδίσουν αυτή τη δυνατότητα», ανέφερε, λέγοντας ότι έχουν ενσωματωθεί στη νομοθεσία «όλες τις περιβαλλοντικές πρόνοιες, στη βάση του ορθολογισμού και απόλυτου σεβασμού όλων των νομοθεσιών». Κατέληξε ότι το νομοσχέδιο είναι ένα βήμα προς την απόλυτα σωστή κατεύθυνση για «να αυξήσουμε τις δυνατότητες εσόδων του πολίτη και του κράτους, με σεβασμό στην αειφόρο ανάπτυξη». 

 Συναφείς δημοσιεύσεις στα ΜΜΕ: 

Stockwatch: Παραθυράκι μεγάλων αναπτύξεων τα αγροκτήματα 

Οι περί Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Κύπρου (Όροι Υπηρεσίας Προσωπικού) Κανονισμοί του 2022 

Η Επιτροπή εξέτασε τους πιο πάνω κανονισμούς σκοπός των οποίων είναι ο καθορισμός των προνοιών και διαδικασιών σύμφωνα με τις οποίες υπηρετούν τα μέλη του προσωπικού του Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Κύπρου.   

Ο περί της Καταπολέμησης των Καθυστερήσεων Πληρωμών στις Εμπορικές Συναλλαγές (Τροποποιητικός) Νόμος του 2022 

Η Επιτροπή επανεξέτασε την πιο πάνω πρόταση νόμου σκοπός της οποίας είναι η τροποποίηση του περί της Καταπολέμησης των Καθυστερήσεων Πληρωμών στις Εμπορικές Συναλλαγές Νόμου, ώστε να οριστεί ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Βιομηχανίας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας ως, εποπτεύουσα αρχή για την παρακολούθηση της εφαρμογής των διατάξεων του εν λόγω Νόμου και να εισαχθεί η υποχρέωση της πιο πάνω αρχής να συντάσσει σχετική ετήσια έκθεση, η οποία θα κατατίθεται στη Βουλή των Αντιπροσώπων προς ενημέρωση. 

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Κυριάκος Χατζηγιάννης έκανε λόγο για το «φαινόμενο μίας φούσκας στην αγορά, επειδή κάποιοι δεν πλήρωναν, εκμεταλλευόμενοι τη θέση ισχύος τους στην αγορά» και εξήγησε ότι η τροποποίηση στη νομοθεσία καλύπτει το κενό αυτό.  

 «Ορίσαμε αρμόδια αρχή η οποία μπορεί να ετοιμάζει συγκεκριμένη έκθεση και να μετρά την κατάσταση της πραγματικότητας στην αγορά, ενώ μέχρι σήμερα δεν υπήρχε το εργαλείο που να μετρά τι συνέπειες μπορεί να υπάρχουν και να ληφθούν έγκαιρα μέτρα για πρόληψη του φαινομένου μίας φούσκας» είπε, προσθέτοντας ότι  «η νομοθεσία επιτρέπει να προλαμβάνουμε, χωρίς να επεμβαίνουμε στη λειτουργία της αγορά, και να προλαβαίνουμε φαινόμενα που κατ’ επανάληψη οδήγησαν αυτόν τον λαό σε περιπέτειες». 

Ο περί Εταιρειών (Τροποποιητικός) (Αρ. 9) Νόμος του 2022  

Ο περί Πτώχευσης (Τροποποιητικός) (Αρ. 2) Νόμος του 2022  

Ο περί του Τμήματος Αφερεγγυότητας και Συναφών Θεμάτων  

Η Επιτροπή εξέτασε τα πιο πάνω νομοσχέδια σκοπός των οποίων είναι η εναρμόνιση με την Οδηγία {ΕΕ) 2019/1023 περί πλαισίου για την προληπτική αναδιάρθρωση, την απαλλαγή από τα χρέη και τις ανικανότητες ή την έκπτωση οφειλετών, καθώς και περί μέτρων βελτίωσης των διαδικασιών αυτών.   

Συγκεκριμένα, τα πιο πάνω νομοσχέδια συμπληρώνουν το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο αφερεγγυότητας και παρέχουν:   

(α) Στους πτωχεύσαντες επιχειρηματίες μια δεύτερη ευκαιρία.   

(β) Την απαλλαγή των αφερέγγυων επιχειρηματιών από τα χρέη τους.   

(γ) Μέτρα που αποσκοπούν στη βελτίωση των διαδικασιών για την αναδιάρθρωση, την αφερεγγυότητα και την απαλλαγή από τα χρέη.   

(δ) Διευκόλυνση στην πρόσβαση των βιώσιμων επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσχέρειες, σε μέτρα αναδιάρθρωσης σε πρώιμο στάδιο, αποφεύγοντας έτσι την αφερεγγυότητα 

(ε) Τη δυνατότητα έγκαιρης προειδοποίησης και επιγραμμική ενημέρωση των οφειλετών με την οποία θα επισημαίνεται τυχόν κίνδυνος αφερεγγυότητας.   

(στ) Τη δυνατότητα να διατηρήσουν πλήρως ή μερικώς τον έλεγχο των περιουσιακών τους στοιχείων και της καθημερινής λειτουργίας της επιχείρησής τους κατά την αναδιάρθρωση.  

Τα εν λόγω νομοσχέδια προβλέπουν περεταίρω ότι, οι διευθυντές εταιρείας, όταν υπάρχει πιθανότητα αφερεγγυότητας, οφείλουν:   

(α) Να μεριμνούν για τα συμφέροντα των πιστωτών, των μετόχων/εταίρων και άλλων ενδιαφερομένων μερών.   

(β) Να λαμβάνουν μέτρα για την αποφυγή της αφερεγγυότητας.   

(γ) Να απέχουν από πράξεις με πρόθεση ή βαριά αμέλεια που απειλούν τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. 

Η Επιτροπή αποφάσισε την προώθηση των πιο πάνω σχεδίων νόμου στην Ολομέλεια του σώματος προς ψήφιση. 

Nomoplatform-ΚΥΠΕ-ΓΤΒ 

Δείτε Περισσότερα

Θεσμών

Επεξεργάζεται δεδομένα σε σχέση με τον ρόλο Γ. Εισαγγελέα το Υπ. Δικαιοσύνης

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Θεσμών, Αξιών και Επιτρόπου Διοικήσεως, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 28/02/2024, εξέτασε την Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής του 2023 για την κατάσταση του κράτους δικαίου στην Κύπρο και ειδικότερα το κεφάλαιο της έκθεσης που αφορά το σύστημα απονομής δικαιοσύνης. Επεξεργάζεται δεδομένα σε σχέση με τον ρόλο Γ. Εισαγγελέα το Υπ. Δικαιοσύνης

Παιδείας

Αναγκαίος ο στρατηγικός σχεδιασμός για δημόσια πανεπιστήμια

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 28/02/2024, εξέτασε τα ακόλουθα νομοσχέδια: Ο περί Προϋπολογισμού του Πανεπιστημίου Κύπρου του 2024 Νόμος του 2024 Ο περί Προϋπολογισμού του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου του 2024 Νόμος του 2024 Η Επιτροπή εξέτασε τα πιο πάνω νομοσχέδια σκοπός των οποίων είναι: (α) η έγκριση πληρωμής