Επιτροπή Άμυνας: Εμπορευματοκιβώτια πυρομαχικών σε στρατόπεδα

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Άμυνας, κατά τη διάρκεια της έκτακτης συνεδρίας στις 16/12/2021, ασχολήθηκε με το θέμα:

  • Των εμπορευματοκιβωτίων πυρομαχικών σε στρατόπεδα, τα οποία περιείχαν στρατιωτικό υλικό προς απόσυρση ή/και καταστροφή.

Δηλώσεις:

Δεν υπήρξε κανένας κίνδυνος από την απόσυρση και καταστροφή πυρομαχικών της Εθνικής Φρουράς τόνισε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αμυνας Μαρίνος Σιζόπουλος, μετά την κεκλεισμένων των θυρών συνεδρία της Επιτροπής.

Ο Υπουργός Αμυνας Χαράλαμπος Πετρίδης και επιτελείς της Εθνικής Φρουράς, ενημέρωσαν τους βουλευτές, ότι η απόσυρση έγινε από ιδιωτική εταιρία, ύστερα από διαγωνισμό και τηρήθηκαν όλοι οι κανονισμοί ασφάλειας, όπως προβλέπουν οι διαδικασίες.

Σημειώνεται ότι η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Άμυνας θα πραγματοποιήσει επισκέψεις σε φυλάκια της Εθνικής Φρουράς, την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021 με το ακόλουθο πρόγραμμα:

9.30 π.μ. 1. Φυλάκιο Εθνικής Φρουράς στο Ύψωμα Κολοκασίδη.

10.30 π.μ. 2. Φυλάκιο Εθνικής Φρουράς «ΑΥΛΩΝΑ» – Κοινότητα Ακακίου

Δείτε Περισσότερα

Θεσμών

Λύσεις πρόσβασης στο ψηφιακό κράτος για όσους δυσκολεύονται

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Θεσμών, Αξιών και Επιτρόπου Διοικήσεως, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 17/04/2024, συζήτησε το ακόλουθο θέμα: Μη υλοποίηση εισηγήσεων Επιτρόπου Διοικήσεως από τις κρατικές υπηρεσίες Η Επιτροπή συζήτησε το πιο πάνω θέμα μέσω του οποίου εξετάστηκε η μη υλοποίηση των εισηγήσεων της Επιτρόπου Διοικήσεως και Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων από τις κρατικές υπηρεσίες,

Παιδείας

420 μαθητές σε θεραπευτικά προγράμματα για ναρκωτικά, πιεστικά χρονοδιαγράμματα για προϋπολογισμό ΤΕΠΑΚ

Η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας στις 17/04/2024, συζήτησε το ακόλουθο θέμα: Παραβατικότητα και εγκληματικές ενέργειες στα σχολεία Η Επιτροπή συζήτησε το πιο πάνω θέμα μέσω του οποίου εξετάστηκε η παραβατικότητα και οι εγκληματικές ενέργειες στα σχολεία, καθώς και η απουσία στήριξης θυτών και θυμάτων. 420 μαθητές σε θεραπευτικά προγράμματα