Οι σκοπούμενοι τροποποιητικοί κανονισμοί στοχεύουν στη διαφοροποίηση των εξεταζόμενων μαθημάτων για προαγωγή και απόλυση των μαθητών της Α’, Β’ και Γ’ τάξης των Τεχνικών Σχολών.
Η διαφοροποίηση των μαθημάτων εξέτασης για προαγωγή και απόλυση κρίνεται αναγκαία μετά τη λειτουργία νέων κλάδων και ειδικοτήτων στην Τεχνική Εκπαίδευση και αναμένεται να βελτιώσει τις διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών στο πλαίσιο των τετραμήνων, η οποία εφαρμόζεται και στις τρεις τάξεις της Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.